דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים ליום הולדת 

מאת    [ 14/12/2016 ]

מילים במאמר: 561   [ נצפה 1944 פעמים ]

גם בשבילכם לתכנן יום הולדת לילד או לילדה זה תיק שאין לדעת מאיפה להתחיל? 

זה בהחלט מובן ואכן ישנם הרבה גורמים ודברים שאליהם צריך להתייחס ולקחת בחשבון כמו למשל: נושא יום ההולדת, מקום האירוע, סגנון ההפעלה, כמה ילדים להזמין, איזה הפתעות להביא לילדים בסוף יום ההולדת ועוד המון שיקולים.

הנה כמה טיפים ליום ההולדת שיכולים לעשות לכם קצת סדר בבלאגן:

1. הטיפ הראשון והכי חשוב הוא לשאול את הילד או הילדה מה הם רוצים. לילדים שלנו יש רצונות משלהם, יש להם דעות, הרבה פעמים באמת אנחנו נדהמים לגלות כמה הם מדוייקים ויודעים בדיוק מה הם רוצים. במקרה והם לא ממש בטוחים אפשר להנחות אותם. אפשר לשאול אותם למשל: איך הם רוצים לחגוג? האם הם רוצים לחגוג עם כל הילדים מהגן או בית הספר או לחגוג רק עם החברים הטובים ביותר? האם הם רוצים שיום ההולדת יהיה סביב נושא כלשהו? ואם כן אז איזה נושא? פשוט לזכור לשמור על תקשורת עם הילד/ה.

2. סגנון ההפעלה הוא שיקול מאד חשוב ומכריע בתכנון יום ההולדת. אנו ממליצים לברר ולעשות שיעורי בית לפני שמזמינים מפעיל/ה או ספק חיצוני. כדאי תמיד לשמוע פרטים ולקבל נתונים בטלפון ולשמוע את קולו של המפעיל/ה או הספק, זה מאד חשוב למצוא את החיבור עם האדם שבסופו של דבר הולך לנהל את האירוע, לבדוק שיש את אותן כוונות ולתאם ציפיות. השירות, המקצועיות והאמינות של המפעיל/ה או הספק הם מה שיקבעו את יום ההולדת. 

במידה ואינכם מעוניינים להביא מפעיל/ה ליום ההולדת ישנן גם אופציות נהדרות להשכרת ציוד כמו מתנפחים, שולחנות משחק, ערכות עצמאיות של הפעלות מגוונות שיפעילו את הילדים במהלך יום ההולדת. וכמובן שגם במקרה הזה השירות, המקצועיות והאמינות הם הדבר הכי חשוב. 

3. עוד התלבטות שכיחה היא מקום יום ההולדת. איפה לחגוג? זאת באמת שאלה טובה. אין מקום שהוא הכי טוב. הכל תלוי איזה מקום משרת את יום ההולדת בצורה הטובה ביותר. לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו. כשמזג האויר מאפשר, כיף מאד לחגוג בפראק ציבורי או גינה. החגיגה באויר הפתוח נותנת לילדים מרחב שכיף לחגוג בו, אנו ממליצים לתחום את איזור יום ההולדת בבלונים או קישוטים אחרים כדי שהילדים לא יתפזרו. כשחוגגים בבית זה באמת מאוד נוח מבחינת ההנהלות וההכנות אבל חשוב לזכור שכחלק מהפעילות הילדים יכולים לעשות בלאגן וצריך לנקות אחרי זה. עוד אופציה נהדרת היא להשכיר מקום באיזור המגורים. זאת אופציה נוחה שפותרת את בעיות מזג האויר ולא נותנת לילדים להתפזר.

4. אחד השיקולים המשמעותיים ביותר בתכנון יום ההולדת הוא התקציב. השאיפה בדרך כלל היא לתכנן את האירוע הטוב ביותר ולבזבז כמה שפחות. לכן ההמלצה שלנו לצימצום עלויות היא לחגוג בזוגות, בשלישיות ואפילו רביעיות ויותר מזה. באמת שזה עובד מצויין. אחד הבונוסים שמרוויחים הוא שכל ההכנות לא נופלות על הורה אחד או זוג הורים, ישנה חלוקה יותר רחבה שמאפשרת להורים גם להנות מהמסיבה ומההכנות אליה וזה בהחלט מומלץ. זה ידוע כשהילדים רואים את ההורים שלהם נהנים אז החוויה שלהם נהיית עוצמתית יותר. וגם בשביל הילדים לחגוג עם החברים שלהם יוצר גיבוש וחברויות נהדרות להמשך. 

5. הרבה פעמים הילדים לא מתנהגים כמו שאנחנו מצפים מהם ביום ההולדת. ההתרגשות ותשומת הלב האינטנסיבית יכולה לגרום לרגשות מעורבים או להתנהגות לא צפויה. שימו לב ובאמת שתגידו תודה אם תיישמו את הטיפ הזה, הוא שווה זהב. תנו לילדים להיות מעורבים ולקחת אחריות על המסיבה שלהם למשל: לעזור לכם עם הסידור של המקום, קניית הממתקים בסופר וסידור שולחן הממתתקים, עזרה בתליית הקישוטים, בחירת המוסיקה שהם אוהבים, לקנות איתם ביחד הפתעות לכל החברים וכו'. לקיחת אחריות על המסיבה תיתן להם שליטה וביטחון עצמי. 

מאחלים לכם המון מזל טוב!!!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב